středa 22. června 2016

Veletrh dětské knihy v Liberci

Začátkem června se u nás v Liberci konal veletrh dětské knihy. Tentokrát se veletrh uchýlil do zrekonstruovaných prostor Kolosea.  Vyrazila jsem tam se synem Bartolomějem, natěšená, neb ještě plná zážitků z Veletrhu knihy v Praze. 

Liberecká akce mě ale trochu zklamala... Dorazili jsme až odpoledne a počet návštěvníků se dal spočítat na prstech jedné ruky. Snad tam aspoň dopoledne míří školy. I doprovodný program byl dost chudý, navíc jsem koukala, že řada změn na poslední chvíli - například Jiří Žáček, na kterého jsem se chystala, vůbec nedorazil:-(. Cílem veletrhu má být přivedení dětí ke čtení. No nevím... Jsem z celé akce trochu rozpačitá... Snad bude další roky lepší propagace a děti a jejich rodiče se sem podaří nalákat. Knížek tu bylo na výběr spousta, svůj stánek tu měla i liberecká krajská vědecká knihovna, která toho pro malé čtenáře dělá opravdu hodně. 

Aspoň pár fotografií...

Fotka:  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat