sobota 2. září 2017

Letní Letná 2017: Cirque Alfonse - Barbu

Letos jsem si na Letní Letné dopřála jen jedno představení - kanadské "dřevorubce", aneb Cirque Alfonse a jejich představení Barbu. Lístky jsem kupovala už někdy v červnu, takže to bylo trochu naslepo... Když jsem pak četla pár recenzí o oplzlých vousáčích ve slipech, docela mi zatrnulo...
Nakonec to ale tak strašné, jak jsem čekala, nebylo.




V první části se pětice vousáčů plus dvě sličné dívky za doprovodu opravdu výtečného živého orchestru dokonce ani moc nesvlékala. Číslo na kolečkových bruslích, žonglování, půvabná dívka na zavěšené obruči, více či méně veselé klaunské vsuvky s morčetem či dvouhlavým artistou, poměrně vydařené dotáčky, které se promítaly na bocích pódia. Docela pěkné bylo i klasické kouzlo s dívkou ukrývající se v bedně. V druhé polovině akrobatické triky gradovaly (české publikum vyloženě ocenilo žonglování se sudem piva), ovšem přibylo i těch lacinějších a lascivnějších scének. Některé byly dobré, jiné trochu trapnější, ale nesklouzlo to do polohy, kdy bych se za účinkující vyloženě styděla. 

Navíc stejně největší diskusi, alespoň v naší partě, nevyvolali obnažení vousáči, nýbrž fakt, že jedna ze cvičících dívek byla zjevně těhotná a bylo to na ní bylo vidět (tak 4-5 měsíc?).  To jsou věci... Když si vzpomenou na svou fyzickou kondici v těhotenství... I když tohle asi taky nebude zrovna nejlepší těhotenská průprava... 

Každopádně, večer jsem si nakonec docela užila. I když tedy s loňským představením Limbo, které jsem na Letní Letné viděla, se Barbu srovnat nedalo ani náhodou.

Hodnocení: 70%










Žádné komentáře:

Okomentovat